Silver and Orange

It smells of autumn and I'm thinking of stones. They are piled up one on top of the other, even though I'm interested in only one of them. It's silver and orange with a salty taste. I know that even though I never tried to find out. It's constantly, relentlessly washed by the sea.

I'm slowly moving away from blue paintings. It won't last long, I know …

Orange looks good … for now … for a short while, anyway …



Zunaj diši jesen, medtem ko razmišljam o kamnih. Nagrmadeni so drug vrh drugega, čeprav me zanima samo eden izmed njih. Oranžen je in srebrn. Vem, da je slan, čeprav nikoli nisem poskusila ugotoviti ali je res. Nenehno, neizprosno ga izpira morje.

Počasi se oddaljujem od modre. Ne bo dolgo trajalo, vem …

Všeč mi je oranžna … za zdaj …

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Ne daj se, dušo

Vincent van Gogh, Med žitom in nebom

What’s In A Name 2016