Take This Waltz

Ravnokar sem prebrala T-jin prispevek o tem kako se ji pleše in mi ne gre iz glave. Tudi meni se, včasih do bolečine, ki jo mazohistično hranim za dolge zimske večere, ki se nezadržno približujejo. Zato tudi ne bom  pobasala M-ja in odbrzela do prve plesne dvorane. To je želja druge verzije mene, ki prebiva hkrati z menoj, vendar v nekem drugem času, ki se odvija hkrati s tem. Kot da bi obe gledali skozi različna okna isti objekt in si želeli isti valček. Ena ga odpleše, druga samo hrepeni po njem, obe pa sva na koncu uresničili željo.

Plesala bi na Leonarda Cohena, Rammsteine, No passaran ali na Đorđa Balaševića.


Stari laloški vals - Đorđe Balašević, gotica tekstura in copperplate.

Spet sem brskala po naftalinu. Takih stvari že dolgo ne delam več: krivih linij in neenakomerno visokih črk. Morda se vrnem tja.

Komentarji

  1. Tudi na rejvu sem že bila ... v divjih letih, ko se štiri ali pet ur nisem snela s plesišča (brez substanc!). Takrat sem bila sama in sem plesala sama, zdaj mi je pa dvojina bližje. Valčki pa so - posebni (pa ne sprašuj zakaj, ker ne vem in ne čutim potrebe, da bi). ;-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Ne daj se, dušo

What’s In A Name 2016

Vincent van Gogh, Med žitom in nebom