R kot ... kar hočeš

Kakšne barve je zvok R-ja? Ne slišim barvo zvoka, niti zvok barve. Žal ... ali raje na srečo, če se spomnim intervjuja z Metko Krašovec, ko je med drugim povedala kako jo je motilo, ko sta v ne spomnim se več kateri galeriji na isti steni viseli sliki, ki po zvoku sodeč nikakor nebi smeli biti skupaj.

R kot rdeče. Ali r kot repa, riba, rak, razbojnik, reka, roka, rman ... itd ... ha! r kot rumeno. Recimo, da je kakršne koli barve. Prozorna je kot meduze, ki mi jih je lovila mama, ko sem bila majhna in so menjale barve v odvisnosti od kanglice, v katere jih je ujela. Lahko so bile rumene, modre ali rdeče.



Odločila sem se za rdečo. Potem, ko sem si premislila in izrezala črko iz rdeče pobarvanega papirja, sem še enkrat na hitro preletela članke o sinesteziji. Sprva sem brala črno bele printe, pomembno mi je bilo besedilo, ne toliko slike in diagrami. No, potem sem pogledala diagrame v barvah, na ekranu. R je res rdeč!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Ne daj se, dušo

Vincent van Gogh, Med žitom in nebom

What’s In A Name 2016