Skicirka

Ko se je V odselila, mi je ponudila nekaj blokov papirja. To so bili bloki vzorčnega papirja, v resnici se ne spomnim več za kaj, če sem jo sploh vprašala. Med seboj so različne barve, debeline in teksture, nekateri imajo celo vodni tisk proizvajalca. Za vajo bodo v redu. Dolgo časa so čepeli v predalu, bolj malo se namreč ukvarjam z risanjem, papir, ki ga uporabljam za kaj bolj vodnatega pa mora biti bistveno bolj vzdržljiv.

Vsi, ki me vsaj približno poznajo vedo, da sem sposobna nenormalno dolgo sedeti in samo razmišljati. V glavi si razpredem celo zgodbo o noro dobri ideji, ki je trenutno žal ne morem reralizirati, bo pa zelo prav prišla za kdaj drugič. Ko pride do tega "kdaj drugič" vse noro dobre ideje skrivnostno izpuhtijo, kot da jih nikoli ni bilo. Taisti, ki me vsaj približno poznajo, po vsej verjetnosti tudi vedo, da imam neko čudno navezavo na zvezke, skicirke, beležke različnih oblik in velikosti. Obsesivno jih zbiram, vsake toliko snamem s police in jih pregledam, se naslajam nad njimi, potem pa spet čakajo, da pridejo na vrsto, ko bom izpolnila trenutno uporabljano črno skicirko in koledar za letošnje leto, ki ima vsako drugo stran prazno, da lahko pišem, rišem in počnem kar me je volja. Usoda papirja iz prvega odstavka je znana, ne?

Pod posteljo imam nekaj pol kartona, formata 70 × 100 cm, ki sem ga kupila za neko šolsko nalogo, ki je potem nisem nikoli naredila (začuda nihče ni opazil, ali pa samo jaz tako mislim). Lepo grundiran je karton čakal v prahu.


Za platnice sem izbrala temno rdečo barvo in zlato, naneseno z valjčkom. Videti je kot patina ali nekaj, kar se je s časom odluščilo. Besedilo sem izbrala čisto naključno, prva knjiga, ki mi je prišla pod roko, naključno odprta. Lethe, Charlesa Baudelaira iz Rož zla. Come to my heart, you tiger I adore ...Gotica, ne vem zakaj gotica. Verjetno zato, ker sem v zadnjih nekaj mesecih napisala serijo slik v unciali in morda del mene pogreša resen in pokončen značaj gotice. In tri plasti besedila v različnih velikostih, ki se kot glasovi različnih ljudi, ki morda v različnih časih berejo isto pesem, plastijo drug preko drugega.


Tako imam štiri nove zvezke, skicirke, dnevnike ali kakor koli že hočemo to poimenovati ... in idealno priložnost, da neznosno dolga razmišljanja raje prelijem na papir, da skrivnostno ne izginjajo. V skicirki redko kdaj skiciram. Po navadi si zapisujem, lepim, režem in ekperimentiram. Zapisujem navdihe in tiste, ki bi mi lahko bili vzorniki, vendar o njih kdaj drugič.




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Ne daj se, dušo

Vincent van Gogh, Med žitom in nebom

What’s In A Name 2016