Ob 25-letnici

Nimam navade odgovarjati na neodgovorjene klice številk, ki jih ne poznam. Vem, nekoliko čudno v dobi obsedenosti z nenehno dosegljivostjo. Po navadi me niti ne zanima čigava je številka, enostavno neham misliti nanjo. Zadnjič je bilo drugače. Po prvotnem odzivu v stilu "me bo že poklical, če je nujno", mi ni dalo miru. V službi v zadnjem času delam na treh različnih računalnikih. Včasih se počutim kot kontrolor leta ali Mr. Spock. V stolu na koleščkih se vozim od enega k drugemu. Takrat pa sem poleg računalnikov v mislih imela tudi telefon, kar se ne zgodi prav pogosto (zato tudi ni zadnji krik mode). No, prav, stric G bi morda celo vedel. In je. In sem prekršila pravilo.

Ali bi naredila kak 3D objekt za razstavo ob 25-letnici šole? Khm ... lahko tudi, čeprav se mi po glavi hkrati lepljivo počasi mota misel, ki pravi, da 3D objektov načeloma ne delam, nekako sem bolj 2D tip. Razmisli in mi napiši, reče. OK, si mislim, napišem tri možnosti, od katerih se mi zdi samo ena taka, ki bi jo res naredila pa še pri tej ne vem kako bi se obnašal material, ker česa takega še nikoli nisem poskusila. Bi dovolili vrtanje v strop? Najverjetneje ne. Čez nekaj časa pride odgovor, ki pravi, da bo raje raztavil sliko, ki jo je "zaplenil" in se bojim, da je nikoli več ne bom videla. Razplet je bil pravzaprav odličen, saj mi je živo srebro nad rdečo črto preprečilo kakršno koli gibanje v smeri kreacije nesojenih 3D objektov.

Proti zapadu - brodolom upanja, akril na vezani plošči, 50 × 50 cm, 2013. Več piše tukaj: http://lepopisana.blogspot.com/2013/04/proti-zapadu-brodolom-upanja.html

To se je dogajalo v začetku marca, razstava je bila v začetku aprila, objava sledi zdajle. Razstava je v galeriji Spomeniško-varstvenega centra in še vedno teče, če bi si jo moj zvesti bralec in pol želel ogledati.

Edino kar sem pogrešala, so bili napisi pod slikami, ki bi gledalcu povedali kdo je avtor in s kakšnim delom imamo opravka. Nekaj del mi je bilo še posebej všeč pa nimam pojma čigava so ... ne podpisujejo se vsi na vidno mesto. ;-)
 




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Ne daj se, dušo

Vincent van Gogh, Med žitom in nebom

What’s In A Name 2016