In Your Eyes Seassons Greetings


I once said that I wouldn't be making calligraphic season's greeting cards. I tried once but I didn't like it, neither the end result nor the process of making them, so I decided to leave card making to the people who feel fulfilled by it. When M suggested we make our own greeting cards I almost started to object but decided to hear him out. He said I didn't have to make them, we could have prints of my paintings on the cards. Hmm, interesting. I've seen it done, but never really thought about doing it myself. 

So I got to work. Do we have decent photographs? No, we most definitely don't! It worries me from time to time since I'll have to use photographs of my work in my master's thesis. It isn't easy to take pictures of varnished paintings and we haven't mastered that yet. Then I remembered what my teacher once said: just take a photo from the side and correct it in Photoshop. I didn't have Photoshop back then, so I didn't give it much thought. Besides, it sounded too simple. I didn't even listen to him when he explained how to do it. Nevertheless I decided to give it a try and it worked. I used the paintings my last series called In Your Eyes for the cards, which aren't particularly Christmassy but I like them anyway.

The attached photo is ... well ... bad. Lack of light ... Which is to be expected of winter darkness we have these days, but not for long.




Nekoč sem si rekla, da ne bom izdelovala kaligrafskih novoletnih voščilnic. Poskusila sem pa mi ni bilo všeč. Rezultat me ni posebno navdušil, proces ravno tako ne, tako da sem se odločila, da izdelovanje voščilnic prepustim ljudem, ki zadevo obvladajo in se ob tem čutijo izpolnjene. Ko je M predlagal, da bi letos naredila svoje voščilnice, namesto, da jih kupujeva, sem se skoraj uprla z vsemi štirimi. K sreči sem se odločila, da poslušam do konca. Rekel je, da mi voščilnice ne bo treba ravno izdelati, lahko natisneva moje slike nanje. Take stvari sem že večkrat videla, vendar nisem nikoli pomislila, da bi se sama lotila tiskanja motivov z mojih slik na voščilnice, kartice, plakate in podobno.

Lotila sem se dela. Najprej sem se vprašala ali imava vsaj približno dobre fotografije mojih slik. Nimava jih. To me je od časa do časa skrbelo, saj bom morala v magistrsko nalogo vključiti tudi fotografije svojih del. Težava je v tem, da ni enostavno fotografirati lakirano površino. Preveč se blešči, ne glede na to ali uporabiš fleš ali ne. Potem sem se spomnila predavatelja na ateljejskih vajah, kako nam je nekoč razlagal, da lahko oljne slike, ki imajo bleščečo površino fotografiramo od strani, potem pa fotografijo popravimo v Photoshopu. Takrat še nisem imela Photoshopa in nisem pozorno poslušala pa še preveč enostavno je zvenelo. Kljub temu sem poskusila. Delovalo je. Za voščilnice sem uporabila slike iz serije V tvojem pogledu. Niso videti posebno praznične, a so mi kljub temu všeč.

Tale fotka je, hm, slaba. Premalo svetlobe imamo zadnje dni, zima pa to. Vendar ... dnevi so se začeli daljšat.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Ne daj se, dušo

Vincent van Gogh, Med žitom in nebom

What’s In A Name 2016