Rezime


Pa je šel januar. Kam in kdaj sta zgolj retorični vprašanji.
Študij, ustvarjanje in dušni mir:
  • dobila dve devetki za prva dva izpita;
  •  uspešno vpisana v 4. letnik;
  •  zaključila avtoportret (visi v dnevni sobi);
  •  seminarska za likovne analize skoraj zaključena;
  • mobil je v zaključku idejne faze, manjka samo še izvedba;
  • seminarska za uvod v estetiko je na dobri poti (mislim, da bom spremenila / prilagodila začetno temo, samo profesor tega še ne ve …);
  •  umetniški likovni projekt Strip intenzivno nastaja, kadri se množijo, pride v dveh verzijah (po mojem bo druga boljša … vsekakor bolj moja: saj tako obstaja vse hkrati, ne?);
  •  začenja se vodenje dnevnika obiskov galerij (za seminar zgodovine umetnosti) - za začetek vabijo: javno vodstvo po slovenskih realistih v Narodni galeriji, Metka Krašovec v Moderni, razstava Katje Smerdu Roka in znak v galeriji Hermana Pečariča v Piranu (ima tudi kaligrafske zapise, kar je obvezno treba pogledat) in Salvador Dali v Benetkah. Seveda Maribor, EPK in Dunaj go without saying.
Blog:
  • ne, nisem pozabila na podstran s slikami, ki nimajo nič s kaligrafijo, samo svetlobo rabim, da bodo fotografije risb vsaj malo manj sive (bel papir je hudič).
Služba:
  • čakamo novega ober-šefa in medtem relativno nemoteno delamo.
Razno:
  • novoletnih piškotov še nismo pojedli, varno zaprti v cookie - jar so še vedno dobri;
  •  pregrevalni vikend v Banovcih je izvrstno uspel (to bi se lahko kvalificiralo za rubriko dušni mir);
  • pojem bolj kot ne doma (razmišljam o zamrznitvi za februar - žal - zato zapis ni vključen v rubriko dušni mir);
  • na razprodaje nisva šla, ker ničesar ne rabiva;
  •  zima prihaja (grem usta oprat z milom, tistim ogabnim na bazi živalske maščobe, ki ga je skuhala moja babica in izvrstno odstranjuje vse vrste madežev).
Izven konkurence:
  • postala bom dvojna teta (enojna sem že).

Komentarji

  1. Čestitam za nečako-naraščaj in obžalujem za zamrznitev vaj! :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz :-(( Sem poslala mail pa nisem dobila odgovora, mail še dobivam, domnevam, da nisem zamrznjena. 1 mesec je morda res prekratka doba za to (po mojem se Nataša še kar smeje). Pridem, ko bo malo popustilo. Javi mi, če bodo nove pesmi, prosim.

    Glede nečako-naraščaja pa je tako - pride maja, fantek bo: Tomaž.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Ne daj se, dušo

Vincent van Gogh, Med žitom in nebom

What’s In A Name 2016