Insertion - Finish


I've decided on the ropes, diamonds just wouldn't work and are not particularly interesting. I've never done ropes before. Ordinary hemp rope. At first I was a bit overawed by the work I recieved. Like being affraid of doing anything, of ruining it. However, I kept repeating "do whatever your gut feeling tels you to do" over and over in my head. By the time I went to it with acrylics, I was completely cool with it. Then I sat in front of the painting for a wile, letting it scream at me with yellows, oranges and reds. What now? Whatever I wanted to do wouldn't work now, because the shape of letter formation was slightly different. Than I remembered what fascinates me in unexpected and quirky stories I liked to read since forever. Just take a perfectly normal part of a painting and rearange it the "wrong" way. Insert it the wrong way.


Rombe sem uporabila že velikokrat in se mi ne zdijo več pretirano zanimivi. Navadna špaga se mi je zdela veliko bolj privlačna. Motvoz, kot piše na embalaži. Konopljena vrv. Od začetka sem imela rešpekt pred njegovim delom. Grafitne besede na težkem papirju in rumena barvica, ki se os daleč skoraj ne vidi. V enem od prvih pogovorov, pred ne vem več koliko leti nam je rekel naj "imamo jajca". To si moram vsake toliko ponoviti v glavi. Pa še tisto drugo, bolj nedavno: "naredi kar ti pride na misel". Misel je očitno morala dozoreti, tako da sem bila popolnoma pomirjena, ko sem sliko postavila na štafelaj in jo napadla z akrilnimi barvami. Potem sem sedla pred njo in pustila, da kriči vame v rumenih, oranžnih in rdečih odtenkih. Kaj zdaj? Kar koli sem nameravala, več ne bi šlo. Konglomerat črk je drugačne oblike kot na poskusu. Potem sem se spomnila kaj me v nenavadnih zgodbah, ki sem jih od nekdaj rada brala najbolj navdušuje. Vzemi popolnima normalen del slike in ga napačno vstavi nazaj.



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Ne daj se, dušo

Vincent van Gogh, Med žitom in nebom

What’s In A Name 2016