Akril splash

Obožujem akrilne barve. Dlje, ko jih uporabljam, raje jih imam. Res … Vse bi počela z njimi: slikala, pisala, pacala s prsti. Všeč mi je njihov vonj in kremasta struktura, ko jih s čopičem počasi mažem po papirju. Najrajši imam nerazredčene, direktno iz tube in jih potem mešam na papirju, namesto na paleti. Nekje sem prebrala, da je to sicer ena od tehnik, ki pa naj se je začetniki raje izogibajo. Mnja, kakor hočejo … jaz itak ne ubogam, ne?


Iščem način kako pisati po pastozni akrilni površini, ki ničesar ne vpija. Po navadi me moti, da ne dobim tankih linij tam, kjer morajo biti. Vse je bolj, ne vem … zalito, nedefinirano. Sprehajam se po spletu in podrobno proučujem kaj počnejo kaligrafi po svetu. Uporabljajo akrilne barve (med drugim) … na tem mestu se po navadi vzravnam in hitreje zadiham. Akril na papirju ali na platnu. Gvaš na akrilu … tole zadnje mi zveni sumljivo. Ker se rada igram, je treba zadevo takoj poskusiti, čeprav vem, da v končni fazi ne bo delovalo. Napišem … z belim gvašem na rdeče - sivo - rumeno akrilno podlago. Rezultat - kot na netu. Lepo definirane črke, robovi tam, kjer morajo biti, ravno prav prekrivna barva. Potem vse pokvarim s plastjo laka, ki razmaže gvaš. No ja, nisem pretirano žalostna, nekako se mi je zdelo, da se bo to zgodilo.

Skrivno orožje - tekoča akrilna barva proizvajalca, ki ga ne bom omenjala - reši stvar. Pesem, ki sem jo pisala tako govori o ruševinah. Nauk - v kaligrafiji redko kateri pacient umre. Pri akrilih noben!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Ne daj se, dušo

Vincent van Gogh, Med žitom in nebom

What’s In A Name 2016