Vinski poljub

Zadnje čase sem na nek čuden način sentimentalna. Vlečem stvari iz naftalina in potem razmišljam o njih, ker jih vidim popolnoma drugače kot takrat. Obožujem dunajski valček, ki pa ga skoraj nikoli ne plešem. Ni se še našel soplesalec, ki mi ne bi popuščal pri vodenju (no, razen plesnega učitelja in nekega zgodovinarja z Dunaja). Všeč mi je vedno hitrejše vrtinčenje, ko se svet obrne na glavo in dobiš čudne ideje.


Vinski poljub je znanstvena fantastika. Tako ali drugače. V resnici gre za komad, ki ga je pel v žensko oblečen moški (tako se spomnim, morda niti ni res), v filmu Blade Runner. Slika je stara že dobra štiri leta, narejena je na navadnem risalnem listu, ki je bil namočen v teran in popackan z bakreno tempero. Niti slučajno mi ni jasno kaj sem hotela takrat povedati z njo. Sicer pa niti pri urah Slovenščine nikoli nisem marala razglabljanja o tem kaj je avtor želel povedati, vendar o tem kdaj drugič.  What you see is what you get.

P.S:
Besedilo na sliki: One More Kiss, Dear (Peter Skellern)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Ne daj se, dušo

Vincent van Gogh, Med žitom in nebom

What’s In A Name 2016