Freia

V osnovni šoli me je strašno zanimala mitologija. Interes je približno sovpadal z obdobjem, ko sem si želela biti arheologinja in kasneje zgodovinarka. Hvala bogu, me je še pravočasno srečala pamet. Pa ne zato, ker bi bilo kaj narobe s tem. Sploh ne … Z leti sem ugotovila, da je zgodovina zame privlačna zato, ker jo lahko idealiziram. Kot zgodovinarka tega verjetno ne bi počela, saj bi jo drugače videla.


Mitologija je bila zame vedno nekaj, kar se je dogajalo v gozdovih, ko se med drevesi plazijo megle in se med debli sprehajajo eterične ženske z eleganco vrbe. Freia je v moji domišljiji nosila dolgo obleko nedefinirane barve, imela je modre oči in dolge svetle lase. Predstavljala sem si jo kot osebo, ki je blaga in obenem odločna. Zame je bila lepa in neodvisna ženska, ki se sama odloča in ki ne potrebuje nikogar, da bi preživela. Da si stvari velikokrat predstavljam po svoje, mi ni treba ponavljati, ravno tako ne, da so te predstave lahko daleč od resničnosti.


Resnična Freia, tista, ki jo poznam, je navihan deklič, ki je ravno v pravih letih, da ti popije živce, če se ji zahoče. No, ni čisto res … po mojem sploh ne razmišlja o tem. Pride samo … vsi smo bili nekoč taki. Tudi ona ima lepe oči. Če si dovolim pogled v prihodnost: gorje tistemu, ki pogleda teh oči ne bo vreden!



Komentarji

  1. A deeej, a veš da je Freja eno od imen, ki čaka če bo kdaj pri meni drugi otrok? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je všeč, ime in boginja. Sicer pa, kaj pa veš, morda bo pa Ula končno prišla na svoje ;-).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Ne daj se, dušo

Vincent van Gogh, Med žitom in nebom

What’s In A Name 2016